

Hur man skapar bättre engagemang för webbseminarier med SMS-marknadsföring
Detta material presenteras av Act-On
Sedan första kvartalet 2020 har antalet B2B-webbseminarier ökat med 162 %, med över 61 miljoner timmar visningsbart innehåll tillgängligt. Denna snabba tillväxt har inte bara lett till ”webbseminarieutmattning”, utan har också skapat alltför många val för de som registrerar sig till och deltar i webbseminarier. I den här miljön pressas marknadsförare nu för att driva ett bättre webbseminarieengagemang på en översvämmad marknad. Läs vidare för att bättre förstå hur du kan öka webbseminarieengagemang med SMS-marknadsföring.
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
Online-marknadsföring, Innehållsmarknadsföring, Strategisk marknadsföring, Responsiv design, Mått, Flerkanalig marknadsföring, Webbkonvertering
Fler resurser från Act-On

Integrera marknadsföringsautomatiseringsdata med din CRM för att öka försäljningsresultatet

Personalfaktorn i ROI för marknadsföringsautomatisering