Act-On
flow-image

Personalfaktorn i ROI för marknadsföringsautomatisering

Detta material presenteras av Act-On

Den potentiella effekten av programvara för marknadsföringsautomatisering för ditt företag är enorm. Faktum är att 80 % av företagen som implementerar marknadsföringsautomatisering ser en ökning av antalet leads och 77 % ser en ökning av kundkonverteringar. Vad många förbiser är dock vad det faktiskt tar bakom kulisserna för att komma upp i sådana siffror och uppnå positiv ROI för marknadsföringsautomatisering. För slutresultatet handlar nyttan av marknadsföringsautomatisering inte bara om att hitta rätt programvaruverktyg. De människor som använder verktygen är avsevärt viktigare. Läs vidare för att få veta mer.

Ladda ned nu

box-icon-download

*obligatoriska fält

Please agree to the conditions

Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.

Relaterade kategorier Marknadsföringsprogramvara, Marknadsföringsstrategi, Digital marknadsföring, Marknadsföringsautomatisering, Innehållsmarknadsföring, Inkommande marknadsföring