

Den ultimata guiden till att skapa leadmagneter, och varför du behöver dem
Detta material presenteras av EngageBay
Du behöver inte ha ett etablerat företag för att veta hur viktigt det är att generera leads. Nu finns det två sätt att locka nya prenumeranter: Göra reklam för din webbplats med betalda annonser, Publicera innehåll som konverterar webbplatsbesökare till betalda kunder Den andra delen kallas ofta för leadmagneter.Läs vidare så kommer EngageBay att lotsa dig igenom de olika typerna av leadsmagneter, varför du bör använda dem för att bygga din varumärkesimage och hur du kan skapa leadmagneter som konverterar.
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
Marknadsföringsprogramvara, Marknadsföringsstrategi, Digital marknadsföring, Riktad marknadsföring, Marknadsföringsautomatisering, Innehållsmarknadsföring, Inkommande marknadsföring
Fler resurser från EngageBay

Nio utmaningar med CRM-implementering och hur du kan damma av dem

Topp-5-CRM-programvara för banker:: EngageBay, HubSpot med flera