

Vad är personbaserad marknadsföring? Hur skiljer den sig från ABM?
Detta material presenteras av Influ2
Om du inte har levt under en sten under det senaste decenniet har du förmodligen hört talas om kontobaserad marknadsföring (ABM). Oddsen talar för att du redan har provat på det och att det inte levde upp till dina förväntningar. Goda nyheter är – den här artikeln kommer inte att tvinga på dig ABM, men den kommer inte heller att förkasta ABM.Läs vidare för att få veta mer.
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
Marknadsföringsprogramvara, Marknadsföringsstrategi, Digital marknadsföring, Marknadsföringsautomatisering, Innehållsmarknadsföring, Inkommande marknadsföring
Fler resurser från Influ2

MARTECH ADVISOR: Vad är beteendebedömning inom kontobaserad annonsering, och varför spelar det någon roll?

Snacka om personbaserad reklam med amplitud på B2BSMX