

Tre myter och missuppfattningar om marknadsföringsautomatisering
Detta material presenteras av Keap
Försäljnings- och marknadsföringsautomatisering håller snabbt på att bli en självklarhet för många småföretag. Men tillsammans med dess ökade popularitet ser vi också en ökning av missförstånd hur det fungerar.Häng med oss när vi sticker hål på dessa myter och delar med oss av några hälsosammare perspektiv när det gäller den utökade rollen av försäljnings- och marknadsföringsautomatisering i din verksamhet.
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
Marknadsföringsprogramvara, Marknadsföringsstrategi, Digital marknadsföring, Marknadsföringsautomatisering, Innehållsmarknadsföring, Inkommande marknadsföring