Magento
flow-image

Det bästa av två marknader: Fem skäl att välja en hybridplattform som stöder B2B och direktförsäljning till konsumenter

Detta material presenteras av Magento

Dagens konsumenter handlar online mer än någonsin. Den digitala handeln ökade med 76 procent jämfört med året innan i juni 20201, och många av dessa inköp görs direkt från tillverkare. Det är alltså ingen överraskning att B2B-företag går in på D2C-marknaden (direct-to-consumer) i växande antal. Det är både en ny inkomstkälla och ett bra sätt att förstå hur människor använder sina produkter och hur produkterna kan förbättras.Och motsatsen stämmer också: Ett växande antal konsumentfokuserade företag ger sig in i B2B-handel. I USA är online-B2B-försäljning mer än dubbelt så stor som online-försäljningen, och B2C-företag som vill ha en del av den kakan.Denna e-bok identifierar fem skäl till att välja en hybridhandelsplattform som kombinerar kraftfull B2B- och D2C-funktionalitet.

Ladda ned nu

box-icon-download

*obligatoriska fält

Please agree to the conditions

Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.

Relaterade kategorier B2B