

Den definitiva guiden till leadgenerering
Detta material presenteras av Marketo
I dagens marknadsföringsklimat har leadgenerering blivit en populär strategi för att hjälpa till att skapa efterfrågan och få dina marknadsföringsmeddelanden att höras i flera kanaler. Leadgenerering hjälper ditt företag att öka varumärkesmedvetenheten, bygga relationer, generera kvalificerade leads och slutligen avsluta affärer.Genom de olika metoder som nämns i den här guiden kan ett företag samla in kontaktuppgifter till potentiella mål och vårda dem att så att de så småningom blir kunder.
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
Marknadsföringsprogramvara, Marknadsföringsstrategi, Digital marknadsföring, Marknadsföringsautomatisering, Innehållsmarknadsföring, Inkommande marknadsföring, Marknadsföringsteknik, B2B, Marknadsföringsinnovation, Samarbete, Anpassning, Teknik, Modern marknadsföring, Segmentering
Fler resurser från Marketo

Den definitiva guiden till leadbedömning

Den definitiva guiden till marknadsföringsmått och -analyser