

Den definitiva guiden till marknadsföringsmått och -analyser
Detta material presenteras av Marketo
Marknadsföringsmått och analyser – utförda på rätt sätt – kan vara en strategisk möjliggörare av förtroende, större budget och ökad affärspåverkan. Dagens CMO allokerar mer tid och budget än någonsin tidigare för att förstå marknadsföringens resultat och påverkan på tillväxten.Marknadsföring saknar trovärdighet. Ofta anser chefer utanför marknadsföringsavdelningen att marknadsföring endast existerar för att stödja försäljningen eller att det är en konst- och hantverksfunktion som ordnar fester, spottar ur sig tweets och sätter logotyper på pennor. Hur som helst, marknadsföring respekteras ofta inte.
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
Marknadsföringsprogramvara, Marknadsföringsanalys, Marknadsföringsstrategi, Kundanalys, Kundrelationer, Konsumentanalys, Datautvinning, Digital marknadsföring, Online-marknadsföring, Datadriven marknadsföring, Riktad marknadsföring, Annonsering, Marknadsföringsautomatisering, Innehållsmarknadsföring, Inkommande marknadsföring