

Den definitiva guiden till leadbedömning
Detta material presenteras av Marketo
Varför ska jag läsa den definitiva guiden för leadbedömning?Leadbedömning förser säljavdelningen med mer kvalificerade leads, vilket erbjuder din organisation ett bättre sätt att använda dina mycket värdefulla mänskliga resurser. Detta är ett bra sätt att förbättra säljteamets konverteringsgrad och öka intäkterna.Denna guide hjälper företag att förstå varför, hur och när man ska implementera leadbedömning och förbättra utförandet med bästa praxis och lättanvända arbetsblad. Med leadbedömning kan du bestämma en potentiell kunds aktuella nivå av intresse för ditt företag och använda den informationen för att driva skarpare, mer relevant engagemang och påskynda försäljningscykeln genom att flytta en potentiell kund framåt första gången de höjer sin hand.Oavsett om du är ett leadbedömningsproffs eller precis har börjat, kommer dessa bedömningstaktiker, fallstudier och mättips förändra dina metoder.
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
Marknadsföringsanalys, Marknadsföringsstrategi, Kundanalys, Kundrelationer, Konsumentanalys, Datautvinning, Digital marknadsföring, Online-marknadsföring, Datadriven marknadsföring, Riktad marknadsföring, Annonsering, Innehållsmarknadsföring, Marknadsföringsteknik, B2B, Marknadsföringsinnovation, Samarbete, Anpassning, Teknik, Modern marknadsföring, Segmentering, Strategisk marknadsföring, Responsiv design, Mått, Flerkanalig marknadsföring, Webbkonvertering