Pardot
flow-image

Därför bör kundservice vara en del av din B2B-marknadsföringsstrategi

Detta material presenteras av Pardot

Marknadsförings- och försäljningsrelationen är nyckeln till framgång. Kundtjänstteamet kan bygga vidare på denna drivkraft genom att erbjuda värdefulla insikter och kontaktpunkter för att hjälpa till att etablera de starka relationer som kunderna efterfrågar och affärsbehov för långsiktigt värde.Läs vidare för att upptäcka de tre skälen till varför du bör införliva serviceteamet i din B2B-marknadsföringsstrategi.

Ladda ned nu

box-icon-download

*obligatoriska fält

Please agree to the conditions

Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.

Relaterade kategorier Kundrelationer, B2B, Marknadsföringsinnovation