

Motverka marknadsstörningar med agil SPM (säljprestationshantering)
Detta material presenteras av SAP
Säljorganisationer förlitar sig på sin förmåga att identifiera och belöna högpresterande talanger, men deras förmåga att planera och leverera provisioner och kompensationsplaner snabbt och korrekt kompliceras ofta av realiteterna i hanteringen av en stor säljstyrka. Att motivera och kompensera ett stort säljteam kan kräva flera valutor, arbete med olika system och processer och kännetecknas ofta av en oförmåga att mäta effekten.Delta i en interaktiv session för att förstå affärsvärdet av säljprestationshantering och hur detta kan hjälpa ditt företag att få en konkurrensfördel, hör Zoetis berätta om deras resa med SAP-kompensationshantering och bygg professionella nätverk med kollegor med gemensamt intresse för säljprestationshantering.
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
Marknadsföringsanalys, Marknadsföringsstrategi, Kundanalys, Kundrelationer, Konsumentanalys, Datautvinning, Digital marknadsföring, Online-marknadsföring, Datadriven marknadsföring, Riktad marknadsföring, Annonsering, Innehållsmarknadsföring, Strategisk marknadsföring, Responsiv design, Mått, Flerkanalig marknadsföring, Webbkonvertering