ServiceNow
flow-image

Magic Quadrant för CRM Customer Engagement Center, 2021

Detta material presenteras av ServiceNow

COVID-19 krävde omedelbara åtgärder från kundserviceorganisationer och ökad efterfrågan på och anpassning av CEC i stor skala. Denna Magic Quadrant utvärderar 16 CRM CEC-leverantörer för att hjälpa applikationsledare att hitta den lösning som bäst uppfyller deras nuvarande och långsiktiga behov.I Gartner 2021 Magic Quadrant för CRM Customer Engagement Center-rapporten hittar du en opartisk utvärdering från tredje part av leverantörer som tillhandahåller kundservice och supportprogram. Du får också lära dig mer om varför ServiceNow har utsetts till ledare i 2021 Magic Quadrant för det andra året i rad.

Ladda ned nu

box-icon-download

*obligatoriska fält

Please agree to the conditions

Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.

Relaterade kategorier Marknadsföringsforskning, Marknadsföringsdata, Marknadsföringskampanjer, Kanalöverskridande, Kunddata, Marknadsföringsinsikter, Marknadsföringsmätningar, Kollegialt inflytande