Tealium
flow-image

Hur ”den schweiziska armékniven för datahantering” hanterar dataförlust från tredje part

Detta material presenteras av Tealium

Jysk Fynske Medier (JFM) är den näst största danska nyhetsutgivaren och mediegruppen, från tryck till digitalt, från skrivet till talat och mer än så. Den är drivkraften bakom fler än 75 tidningar, ett brett utbud av nyhetswebbplatser och digitala varumärken. Detta inkluderar dess reklam- och kommunikationsbyrå, STEP, där JFM driver teknik- och dataprojekt för mediegruppen.JFM-teamet som var baserat på STEP insåg att deras målgruppsförsäljning kunde hotas av de nya datareglerna från tredje part och det avancerade ITP-skyddet (intelligent spårningsförebyggande). De behövde hitta ett effektivare sätt att samla in och analysera kunddata från första part.JFM introducerade och implementerade Tealiums AudienceStream CDP och iQ Tag Management för att täppa till de luckor som tidigare DMP lämnat och för att ta itu med de nya utmaningarna.Ladda ner denna fallstudie för att se de fördelar som Tealium AudienceStream och iQ Tag Management kan ha för ditt företag.

Ladda ned nu

box-icon-download

*obligatoriska fält

Please agree to the conditions

Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.

Relaterade kategorier Kunddata, Riktad marknadsföring, Teknik