

Hur man frodas i den nya världen av konverteringsmått med Tealium + Google
Detta material presenteras av Tealium
Som annonsör är du beroende av att ha korrekta konverteringar för att bevisa att dina kampanjer faktiskt driver på intäkterna och för att göra nödvändiga optimeringar. Men vad händer när hinder såsom tredje parts cookie-förlust kommer in i annonsekosystemet och påverkar din tillgång till dessa viktiga konverteringsmått? Lyckligtvis finns vi här för att hjälpa dig att räkna ut det! Vi satte oss nyligen ner med Googles Conversion Measurement Product Lead, Namrata Chakrabarti, för att samtala om hur vårt partnerskap kan hjälpa varumärken att hantera dessa utmaningar och etablera sig för långsiktig framgång.Ladda ner den här bloggen nu för att se viktiga fakta från webbseminariet!
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
Marknadsföringsanalys, Marknadsföringsstrategi, Kundanalys, Kundrelationer, Konsumentanalys, Datautvinning, Digital marknadsföring, Online-marknadsföring, Datadriven marknadsföring, Riktad marknadsföring, Annonsering
Fler resurser från Tealium

Betydelsen av flerkanalskommunikation och tre sätt att göra det rätt

Hur ”den schweiziska armékniven för datahantering” hanterar dataförlust från tredje part