

Att vända sig direkt till konsumenter: Hur varumärken arbetar med e-handel 2022
Detta material presenteras av GWI
Covid har vänt uppochner på begreppet business-as-usual, framför allt inom e-handelns värld. Förändringstakten har inte varit häpnadsväckande.En utmärkt illustration av hur saker och ting har förändrats är hur varumärken säljer till sina konsumenter. Även om det är för mycket att säga att Covid driver direkt-till-konsument (D2C) -utveckling, har nerstängningsrestriktioner – som i skrivande stund fortfarande är högst aktuellt – har utan tvekan fungerat som en katalysator för förändring.Läs vidare för att få veta mer.
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
Marknadsföringsforskning, Marknadsföringsdata, Marknadsföringskampanjer, Kanalöverskridande, Kunddata, Marknadsföringsinsikter, Marknadsföringsmätningar, Kollegialt inflytande