

Styr upp saker: Vad du bör göra och inte bör göra och varför detta är viktigt för framgång
Detta material presenteras av Trello
Att styra upp saker handlar om att göra din chefs liv enklare. Men vänta! Varför skulle du vilja göra deras liv lättare?! Det är ju chefens jobb! Eller? En verklig lagspelare och stjärnmedarbetare som vill komma sig upp i karriären, skulle inte hålla med. Din chef kanske gör slutmålet, men det finns matchpoäng för passningar, plus att hela laget vinner när någon gör mål. Med andra ord, om du hjälper din chef ser han/hon bra ut, och det gör du också. Läs vidare för att upptäcka vad du bör hantera och vad du inte bör hantera.
Ladda ned nu
*obligatoriska fält
Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.
Fler resurser från Trello

Fem sätt att framgångsrikt runda digitala distraktioner

Fyra effektiva sätt att ingjuta digital fingerfärdighet i din arbetskraft